sobota, 16 maja 2009

125 baśni do opowiadania dzieciom


Format: mp3  czas trwania: ok. 10 godz.



Książka audio Władysława Kopalińskiego, wybitnego tłumacza, wydawcy i leksykografa, wychowawcy wielu pokoleń polaków, skierowana jest bezpośrednio do dzieci.
"125 baśni do opowiadania dzieciom" jest niezwykłym zbiorem wartościowych bajek dla dzieci. Są tu adaptacje bajek Andersena jak też historie z "Baśni 1001 nocy" oraz wiele innych ciekawych i mądrych przypowieści, przy których dziecko na pewno nie będzie się nudzić.
Bajki czytają aktorzy teatrów warszawskich: Elżbieta Bielińska i Paweł Bukrewicz.


OPINIE
Paulina
Naprawdę coś świetnego! I nie chodzi o to, że nadaje się tylko dla dzieci. Owszem baśnie są bezpośrednio skierowane do najmłodszych słuchaczy, ale ja również odnalazłam w nich coś dla siebie. Czasem nawet nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wielkim darem jest dzieciństwo. Ja dzięki tym baśniom do niego powróciłam chociaż na chwilę. Słuchając ich, poczułam się jak mała dziewczynka, któa jest oczarowana, taka z dużymi, otwartymi szeroko oczami, można powiedzieć, że zaczarowana. Polecam taką przygodę każdemu z Was. Baśnie są naprawdę wspaniale nagrane, oddają charakter i potrafią przenieść dzieci w magiczny świat ;)

Joanna
Niesamowita ilość krótkich, ale treściwych opowiadań, które należy wysłuchać wraz z dzieckiem. Fantastyczny materiał do długich dyskusji :-) Zdecydowanie polecam!